csütörtök, augusztus 14, 2014

*II.Évad*57.rész – Újra látni



FB csoport: ITT








Reggel nagy fejfájásra keltem, ahogyan felültem az ágyba eszembe jutott minden amit tettem. Szégyelltem magam, rettenetesen és az, hogy láttam Austint, azt se bírom felfogni, nem lehet itt. A pizsamámba ami egy rövidnadrágból és egy toppból állt letipegtem a konyhába és észrevettem, hogy üres a ház. Nem értem, vasárnap van és ilyenkor mindenki itthon van, megrántottam a vállam és bementem a konyhába, készítettem magamnak pirítóst és turmixot. Leültem a nappaliba a tv elé és keresgéltem valamit, csak azt nem tudom, hogy mit. Leraktam a távirányítót , mert csörgött a telefonom, Mara hívott és ahogy látom elég sürgős, mert nem akarta lerakni.
- Hm? – kérdeztem miközben lenyeltem a kenyeret.
- Megint az újságban vagytok Jorge-val, nézd meg, a napilapban. –mondta és ekkor a tv felszólalt.
- Most láthatjátok Austin Mahone legújabb számának videó klip premierét csak itt a music lyrics csatornáján. Mint minden rajongó tudja Austin most Madridban van a koncertje miatt, abban a városban van ahol egykori exe lakik, Florencia García. Ti mit gondoltok, Austin és Florencia összejönnek vagy a lány már új párt keresett? Szavazzatok a honlapunkon, akkor most Austin Mahone- Mmm Yeah című számát hallhatjátok amit Pitbullal közösen alkottak meg. – csapta össze a nő két tenyerét és megjelent a képernyőn Pitbull, Mara csak mondta és nem figyeltem rám , mert majdnem kiejtettem a kezemből a készüléket. Hogy mi, szavaznak ránk a neten ?
- Itt vagy? – hallottam meg Mara hangját.
- Persze, bocsi. Figyelj, most mennem kell majd beszélünk. – mondtam és ki is nyomtam , idegesen álltam fel a kanapéról és a bejárati ajtóhoz közeledtem, kinyitottam és igen, ott volt a napilap aminek a címlapján én és Jorge voltunk.


Breaking News :

Florencia García túllépet Austin Mahone-n. 

A fiatal modell lányt tegnap láttuk amint bementek egy szórakozóhelyre a barátaival ahol a nővére (Camila García) és a legjobb barátja (Jorge Blanco) is ott volt. Az egyik fotósunk várva várta kint , hogy történjen valami, nem kevés idő múlva Jorge és Florencia jöttek ki és egy csók is elcsattant amit sajnos fotósunk nem kapott lencsevégre. Tegnap este Jorge „Twitteren” is felköszöntötte barátnőjét ahová egy közös képet is csatolt. Ez állt az üzenetben és a mellékelt képet csatolta hozzá:
@jorge-blanco: Boldog Születésnapot a világ legszebb lányának, nagyon szeretlek és bármikor számíthatsz rám hercegnő.
Szerintetek is több van köztük, mint barátság?


Idegesen hajítottam el az újságot és csengettek, persze, sosincs egy nyugodt napom. Felálltam és az ajtóhoz igyekeztem, Jorge állt előttem , arcomat elöntötte a pír s a szégyenség.
- Szia. – mondta és elindult befele.
- Szi-szia. – eléggé furcsán érzem magam , hiszen a kis kori barátomat tegnap megcsókoltam aki visszautasított, ezzel még az újságban is benne vagyunk. Jorge kezébe vette az újságot és kikerekedett szemekkel nézte ő is, hogy mit írnak rólunk. Egy ideig csendben ültünk a kanapén,én magam elé bámultam és néztem ki a fejemből.
- Gondolom tudod, hogy miért jöttem.
- Sejtem, figyelj én nagyon sajnálom az estit én nem akartalak letámadni. – egyből védekezni kezdtem csak azt nem tudom, hogy miért, meg se hallgattam, hogy miért jött, lehet nem is ezért én pedig itt fecsegek össze-vissza.
- Chicka én nem haragszom, viszont gondolom ha emlékszel a csókra akkor arra is emlékszel amit mondtam. – visszapörgettem az agyamban az eseményeket és visszhangoztak a fejemben Jorge szavai, ahogy elmondja, hogy szeret de nem akarta elrontani a barátságunkat. Csak bólintottam egyet ő pedig lehajtotta fejét majd hajába túrt. – Akkor most megkérdezem. Te is így érzel? – szemeit enyémbe fúrta és nem tudtam, hogy mit is mondhatnék a szavak nem jöttek ki a torkomon, nem akarom megbántani és nem tudom, hogy mit érzek. Jorge nem csúnya fiú, sőt, eszméletlenül helyes, aranyos, ő a tökéletes fiú, ám én még mai napig úgy érzem, hogy csak Austinnal lehetek boldog.
- Nem tudom, hogy mit mondhatnék, Jorge, tudod te egy nagyon aranyos és helyes fiú vagy, nálad jobbat egy lány se kívánhatna, viszont én még nem hevertem ki Austin és még mindig szeretem. – nehéz volt kimondani a szavakat és éreztem, hogy visszakel fojtanom könnyeimet.
- Értem, de ha szereted akkor  miért nem beszélsz vele? – ezt akartam elkerülni, nem akartam erről beszélni.
- Nem tudom, talán félek, attól, hogy már nem szeret, nemzetközi sztár lett és lányok milliói szeretik, akármelyiket választhatja. – a körmeim érdekesebbek voltak, mint bármi más a világon , egyszerűen nem tudtam, hogy mi történt velem.


Másnap Jorgeval és Camilával töltöttem a napot,gondoltuk, hogy elmehetnénk a plázába, régen vásároltunk már. Ahogy odaértünk  láttuk, hogy a szökőkútnál rengeteg lány áll és sikoltoznak.
- Austin, Austin. – kántálták a fiú nevét, ide-oda kapkodtam a fejem, hogy nehogy össze fussak vele.
- El kell tűnnünk innen. – szorítottam meg Jorge kezét, bólintottak és megpróbáltunk észrevétlenül elosonni a agy tömeg mellett. Ekkor megszólalt egy ismerős hang, a színpadhoz kaptam a fejem és megláttam őt, mikrofonnal a kezében, fehér trikó volt rajta és egy fekete nadrág, haja tökéletesen állt.
- Nézzétek, ott van Camilla és Florencia. – egy lány kiabálta hangosan, mire mindenki felénk kapta a fejét, én ledermedtem és nem tudtam, hogy mit csináljak.
- Florencia. – kiáltotta egy lány hangosan az első sorból, láttam ahogyan Austin értetlenül nézett rá. – Florencia. – kiabálta majd sikoltozni kezdett, Cami megszorította a kezem, még mindig köpni-nyelni sem tudtam, Austin hirtelen felénk kapta a fejét, ahogy meglátott arcára kiterült a megdöbbenés.
- Sziasztok. – mondta Cami, próbálta oldani a feszültséget de csak még nagyobb ordibálás lett belőle. Hátráltam pár lépést és nekiütköztem az egyik bolt kirakatnának, nem tudtam , hogy merre is menekülhetnék előle.
- Flo. – hallatszott e nevem a hangfalakból, ziháltam, elakartam menni innen, nekem ez túl sok. – Flo. – mondta ki újra a nevem , rá néztem és arcára egy édes mosoly terül, nem bírtam tovább, fogtam magam és futásnak eredtem. Hallottam ahogy mondta, hogy várjak és eldobta a mikrofont, Istenem ments most meg, nem láthatom újra, így is nehezek voltak ezek a hónapok nélküle. A lépcsőnél megálltam és leültem, szívem hevesen dobogott és már a sírás határán voltam, szeretem őt, eszméletlenül, hihetetlenül nehezek voltak ezek a hónapok és most mindent felborít, idejött. A kétes érzés újra feltört bennem, örülök, mert itt van és láthattam őt, ha csak pár percre. Más részről viszont félek, félek az emberek véleményétől és attól, hogy mit gondolnak majd rólunk, rettegek az utálkozásoktól, amiket amiatt kapnék, mert újra együtt vagyok az ő szeretett Austin-ukkal. Nem tudom mit is tehetnék, fejemet tenyereimbe temettem, lehet jobb lett volna, ha nem menekülök el, ha nem meghallgatom. Valaki megérintette a kezem, ijedten kaptam fel a fejem és megnyugodtam amikor Jorge ült le mellém, az érzések előtörtek belőlem és sírtam, karjával átölelt és magához húzott.


Jorge szemszöge:

Mellettem ül és sír, ismét. Nem tudom, hogy mit tehetnék de csinálnom kell valamit, nem tudom ezt még egyszer végig nézni. Szeretem és még mindig érzem, hogy égnek ajkaim tegnap esti csókjától, tudom, hogy Austint szereti és nem állhatok közéjük. Szeretem Flo-t, bármit megtennék érte , ezért meg is teszem a legnehezebb lépést, ami bár nagyon fáj de tudom, hogy ezzel Flo-nak segítek. Azt akarom, hogy boldog legyen, örülnék ha mellettem lenne az de ez lehetetlen, látom, hogy ő Austin mellett volt boldog és ezért is fogok helyesen cselekedni még ha ezzel össze is töröm magam.

1 megjegyzés: